Merhaba,
Ramazan sebebiyle ve tabi yaza da denk gelmesi dolasıyla son bir aydır ofiste hiç iş yok diyebilirim maalesef :( bu sebepten ötürü şirkette de bol bol okuma zamanım oldu :) patronum (aynı zamanda arkadaşım) beni sürekli okurken görünce sanırım okuma aşkına geldi ve bana da kitap siparişi verelim deyince mutluluktan gözlerimde kitap işareti oldu doğal olarak 😂 hani filmlerde veya çizgi filmlerde gözlerinde böyle $ isareti olurya heh aynen öyle işte. Benim de gözlerimde bildiginiz kitaplar oldu 😊 hemen geçtik internetin başına iki kitap seçtik ona ve tabi benim alış veriş sepetimde sürekli bir kaç kitap mevcuttur hem de bir kaç sitede 😉 satınalma kısmına gelince saolsun kalsın onlarida alalım deyince Allah dedim tabi.
Uzun bir süre daha sepette bekleyecek kitaplarımıda almış oldum. Artık siz düşünün ne kadar mutluyum 😍
Neler mi aldık ? Işte fotoğrafta gördüğünüz kitaplar...
Pi ve Sırça Köşk benim, diğer 2 kitapta arkadaşımın ama diğer kitaplarda benim ilgimi çekti. Pek tabi ben de okuyacağım onları 😊
Yani mutlu güzel bir gündü benim için. Kitap kolisiyle kargo çalışanları gelince kapıda karşılıyorum kendilerini...

oooo neresi o iş yeri ben de iş arkadaşı olacağım size :)) iyi okumalar olsuuunn
YanıtlaSilbaşımızın üerinde yerin var canım buyur gel :))
YanıtlaSil